Jak załatwić sprawę w Urzędzie


Jak załatwić sprawę w Urzędzie

 

Urząd Miasta Pszów funkcjonuje:

poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach 7.30 - 15.30

środa w godzinach 7.30 - 17.00

piątek w godzinach 7.30 - 14.00

 

Szczegółowe informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw, formularze elektroniczne oraz informacje o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania i rozstrzygania publikowane są na ePUAP.

 

Uwaga, w pojedynczych przypadkach karty usługi wraz z formularzami są publikowane na stronie Wirtualne Biuro.

 

Burmistrz Miasta przyjmuje:

w każdą środę w godz. 15.00 - 17.00

Zastępca Burmistrza Miasta przyjmuje:

w każdy wtorek w godz. 9.00 - 11.00

Sekretarz Miasta codziennie w godzinach pracy Urzędu

 

Informację o tym, w którym referacie można załatwić sprawę, uzyskać można:

w Biurze Obsługi Mieszkańca (budynek I, parter, tel. 32 716 08 88), w Kancelarii (budynek I, piętro II, tel. 32 716 08 20), w Sekretariacie (budynek I, piętro I, tel. 32 455 95 51).

 

Informacja wytworzona przez:
Rafał Jasita
email: informatyk@pszow.pl tel.:32 716 08 32 fax: 32 455 89 20
, w dniu:  08‑04‑2013 10:12:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Jasita
email: informatyk@pszow.pl tel.:32 4558876 wew. 132 fax: 32 4558920
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
31‑07‑2024 15:16:49
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive