Dobry Start
Informacja dotycząca świadczenia „Dobry Start”
Świadczenie „Dobry Start” przysługuje każdemu dziecku, bez względu na dochód, od pierwszej klasy szkoły podstawowej do ukończenia 20 roku życia, jeśli dziecko kontynuuje naukę. W przypadku dzieci z niepełnosprawnościami świadczenia będą wypłacane do 24 roku życia. „Dobry start” nie przysługuje dzieciom odbywającym roczne przygotowanie przedszkolne.
Wniosek o świadczenie „Dobry Start” z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2019/2020 będzie można składać już od 1 lipca 2019 r. drogą elektroniczną przez stronę Ministerstwa Rodziny empatia.mrpips.gov.pl oraz przez bankowość elektroniczną.
Od 1 sierpnia 2019 r. wnioski można złożyć także drogą tradycyjną (papierową) w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Pszów (I budynek, parter) w następujących godzinach:
poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach od 7:30 – do 15:30
środa w godzinach od 7:30-17:00
piątek w godzinach od 7:30-14:00
Druki wniosków będą dostępne w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Pszów, a także na stronie internetowej urzędu.
Ważne! Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
Informacja telefoniczna dla osób zainteresowanych złożeniem wniosku w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Pszów pod nr telefonu 32 716 08 88.
email: informatyk@pszow.pl tel.:32 716 08 32 fax: 32 455 89 20 , w dniu: 19‑06‑2019 16:38:23
email: informatyk@pszow.pl tel.:32 716 08 32 fax: 32 455 89 20 , w dniu: 19‑06‑2019 16:38:23
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|