Informacja o możliwości składania deklaracji na instalacje solarne
Informacja o możliwości składania deklaracji na INSTALACJE SOLARNE
W związku z możliwością realizacji przez Miasto Pszów projektu pn. „Montaż instalacji OZE na budynkach mieszkalnych w Gminie Pszów”, w ramach mechanizmu REACT-EU oraz z powodu częściowej rezygnacji dotychczasowych uczestników projektu w zakresie instalacji solarnych, informujemy, iż można składać do Urzędu Miasta deklaracje udziału w projekcie wraz z ankietą na instalację solarną.
Informujemy również, że projekt będzie realizowany przez Gminę jedynie w przypadku faktycznego otrzymania dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach mechanizmu REACT-EU.
Jak złożyć deklarację
Deklarację wraz z ankietą prosimy złożyć w terminie do 18 sierpnia 2022 r.
Druki deklaracji wraz z ankietą oraz Regulamin uczestnictwa w projekcie dostępne są na stronie internetowej Miasta (www.pszow.pl) oraz w Referacie Promocji, Środków Pomocowych, Kultury i Sportu.
Deklarację wraz z ankietą należy złożyć:
- w siedzibie Urzędu Miasta w Pszowie przy ulicy Pszowskiej 534 w Referacie Promocji, Środków Pomocowych, Kultury i Sportu - budynek II, piętro 2, pokój nr 15 lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44 – 370 Pszów.
Deklaracja wraz z ankietą winna być kompletna.
Nabór uzupełniający
Ogłoszenie naboru uzupełniającego
Burmistrz Miasta Pszów ogłasza nabór uzupełniający wniosków do projektu grantowego Miasta Pszów pn. „Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest na terenie Miasta Pszów”, realizowanego ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.2 Gospodarka Odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami RIT Subregionu Zachodniego.
Wnioski wraz z załącznikami można składać w Urzędzie Miasta Pszów w Biurze Obsługi Mieszkańca, Budynek I, parter - w godzinach pracy urzędu od 11 marca 2022 r. do 13 kwietnia 2022r.