Jak załatwić sprawę w Urzędzie
Jak załatwić sprawę w Urzędzie
Urząd Miasta Pszów funkcjonuje :
poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach 7.30 - 15.30
środa w godzinach 7.30 - 17.00
piątek w godzinach 7.30 - 14.00
Szczegółowe informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw, formularze elektroniczne oraz informacje o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania i rozstrzygania publikowane są na Platformie e-Usług Publicznych
Platforma Elektronicznych Usług Publicznych
Uwaga, w pojedynczych przypadkach karty usługi wraz z formularzami są publikowane na stronie
Burmistrz Miasta przyjmuje:
w każdą środę w godz. 15.00 - 17.00
Zastępca Burmistrza Miasta przyjmuje:
w każdy wtorek w godz. 9.00 - 11.00
Sekretarz Miasta codziennie w godzinach pracy Urzędu
Informację o tym, w którym referacie można załatwić sprawę, uzyskać można:
w Kancelarii (budynek II, piętro II, tel. 32 455 88 76), w Sekretariacie (budynek I, piętro I, tel. 32 455 95 51).
Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
W Urzędzie Miasta jest osoba, która ukończyła I i II stopień kursu języka migowego dla pracowników służb społecznych i pomoże załatwić sprawy z zakresu administracji.
kontakt: USC
mail: usc@pszow.pl
tel. 32 455 95 51 wew. 156
fax. 32 455 86 36
email: informatyk@pszow.pl tel.:32 4558876 wew. 132 fax: 32 4558920 , w dniu: 08‑04‑2013 10:12:00
email: informatyk@pszow.pl tel.:32 4558876 wew. 132 fax: 32 4558920 , w dniu: 08‑04‑2013 10:12:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|